Кошик
1049 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (96) 571-18-75
Fixar
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВартість доставки встановлюється перевізником від 45 грн.
  • Магазини Rozetka
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата за реквізитамиОплата безготівковим розрахунком у відділенні банку або з розрахункового рахунку фірми. Менеджер надасть рахунок-фактуру на e-mail.
  • Предоплата на карту ПриватБанкаОплата без комісії у відділенні ПриватБанку або через Приват24. При оплаті через термінал стягується комісія банку у розмірі 2 грн.
  • Замовлення, оформлені до 15:00, відправляються того ж дня.
  • Замовлення після 15:00 обробляються того ж дня, але відправляються на наступний.
  • Середній час обробки замовлення – 15 хвилин до 1,5 години в робочий час.

Доставка по Україні здійснюється до будь-якого населеного пункту за допомогою кур'єрських служб.

Регіони доставки:

Україна, всі регіони (крім Криму та непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей).

Складів і пунктів видачі немає.

Середні терміни доставки:

  • Нова Пошта - 1-3 дні
  • Укрпошта - 3-5 днів
  • Justin - 1-4 дні
  • Meest Пошта - 2-4 дні
  • Делівері - 2-3 дні

Товари під замовлення

  • Відправляються за умови попередньої оплати у розмірі 20%.
  • Термін доставки: 7–10 робочих днів після оплати.
  • Ми інформуємо вас про відправку смс-повідомленням.
  • За потреби можете попросити менеджера передзвонити перед відправкою.

Щоб дізнатися статус замовлення, звертайтеся до нашого інтернет-магазину, де вам нададуть усі необхідні відповіді.

Перевірка замовлення

Замовляючи доставку кур'єрськими службами (Нова Пошта, Meest Пошта, Делівері, Укрпошта, Justin) або у точки видачі Rozetka, ви зобов’язані перевірити посилку при отриманні та переконатися у наявності повної комплектації, справності та цілісності товару.

У разі виявлення пошкоджень або інших проблем відмовтеся від отримання замовлення і його оплати, складіть акт (претензію), зв’яжіться з менеджером нашого інтернет-магазину та повідомте про ситуацію.

Приємних покупок!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner